Братле това е голям шит Цакна ми 1-на карта ... Щеше и 2-ра, но добре, че давам сейв ас .. на всяко нещо което го направя.. нвм .. Виж проблема: Слагам перфаба и нали си го намисам както на мен ми е кеф намистам перфаба и за финал той е малко нескопосан .. ама нвм понеже авп-то отива в земята на половина както и да е неми е проблем да го извадя де ... Обаче простотията идва като почна да компилирам картата дава грешка (добавил съм .уад-а към перфабовете) Простотията продължава и след като ги махна, смисъл махам старта и финала и грешката не се маха
Пък предо това грешка при компилация неми е давало Много странна работа ?!?
Добре, че съхраних всичко иначе пак щеше да отиде в казаня
Там където горната част на прозорчето закрива един текст той е:
----- BEGIN hlrad ----- Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\hlrad.exe "c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport" >> There was a problem compiling the map. >> Check the file c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport.log for the cause.
----- END hlrad -----
След като отида във файла finish_teleport.log ми изкарва всичко това:
hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.6 (May 19 2002) Zoner's Half-Life Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au) ----- BEGIN hlcsg ----- Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\hlcsg.exe "c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport" Entering c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport.map
Current hlcsg Settings Name | Setting | Default ---------------------|-----------|------------------------- threads [ 1 ] [ Varies ] verbose [ off ] [ off ] log [ on ] [ on ] developer [ 0 ] [ 0 ] chart [ off ] [ off ] estimate [ off ] [ off ] max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ] priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ] null texture stripping[ on ] [ on ] clipnode economy mode [ on ] [ on ] onlyents [ off ] [ off ] wadtextures [ on ] [ on ] skyclip [ on ] [ on ] hullfile [ None ] [ None ] min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ] brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Warning: could not find wad configurations file Make sure that wad.cfg is in the Half-Life directory or the current working directory Using mapfile wad configuration Wadinclude list : [zhlt.wad]
Using Wadfile: \games\asd\dsa\cstrike\cstrike.wad - Contains 1 used texture, 11.11 percent of map (123 textures in wad) Using Wadfile: \games\asd\dsa\valve\halflife.wad - Contains 6 used textures, 66.67 percent of map (3116 textures in wad) Using Wadfile: \games\asd\dsa\cstrike\itsitaly.wad - Contains 1 used texture, 11.11 percent of map (99 textures in wad) Using Wadfile: \games\asd\dsa\cstrike\de_aztec.wad - Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS' - Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS' - Contains 1 used texture, 11.11 percent of map (24 textures in wad) Error: Could not open wad file \documents and settings\semprone\desktop\text\timecounter.wad Error: Could not find WAD file Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing. Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist
----- END hlcsg -----
hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.6 (Jun 3 2002) Zoner's Half-Life Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au) ----- BEGIN hlbsp ----- Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\hlbsp.exe "c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport" >> There was a problem compiling the map. >> Check the file c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport.log for the cause.
----- END hlbsp -----
hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.6 (Jun 3 2002) Zoner's Half-Life Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au) ----- BEGIN hlvis ----- Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\hlvis.exe "c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport" >> There was a problem compiling the map. >> Check the file c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport.log for the cause.
----- END hlvis -----
hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.6 (Jun 3 2002) Zoner's Half-Life Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au) ----- BEGIN hlrad ----- Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\hlrad.exe "c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport" >> There was a problem compiling the map. >> Check the file c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport.log for the cause.
----- END hlrad -----
Немога да разбера от къде идва ... дори и след като махна тези истории грешката продължава дори и на копие от картата на които не съм го слагал а преди това си се компилираше перфектно Гершка неми е давала от както съм я почнал
Error: Could not open wad file \documents and settings\semprone\desktop\text\timecounter.wad Error: Could not find WAD file Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing. Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist
Ми, пробва ли да си сложиш всички вад-ове в една директория? Разкарай тоя вад от хамъра, после премести същия вад при другите в ЦС-а, зареди вада пак, и трябва да върви
Значи готови неща перфектни няма да намериш (освен модели евентуално ...) . За да си наместиш квото и да било първо го селектваш после десен клик и му цъкваш UNGROUP. После мноооогО внимателно селектваш нещата който ще "наместваш" отделяш ги и после пак си цъкаш GROUP на тези които не ти трябват. А точно този брояч съм го ползвал в моята за сега една единствена завършена kz карта и ти гарантирам че работи .