Latest bkZ Info
 
Forums
Bulgarian-Kreedz.net :: Forums :: Kreedz Section :: Mapping
 
<< Previous thread | Next thread >>
Старт и финал на кз карта
Moderators: hrischo, Erik, psh, invertioN, DiDoG, DeeDFTW, 2Dex, Fiveshot
Author Post
petrov_belota
Sun Sep 07 2008, 08:29:38
Registered Member #13191
Joined: Mon May 05 2008, 17:51:11
Posts: 37
Здравейте на всички почитатели на
Link
Надявам се се подразбира от
заглавието какво ми трябва
Но все пак да оточня:

Искам да направя старт и финал на моята бхоп
карта.
Понеже не съм креедз мапър не съм много наясно с
чалъмите

Също така ако можете да ми кажете и
за таймера )

//edit: Ако може да ми кажете
и как се слага това дето те помпи в началото
с кръв сте екстра
Грешка нямате :Р

[ Edited Sun Sep 07 2008, 08:33:01 ]
Back to top
Lordini
Sun Sep 07 2008, 11:36:14
Registered Member #87
Joined: Wed Aug 02 2006, 12:51:27
Posts: 40
Timecounter Prefab Link

Back to top
petrov_belota
Tue Sep 09 2008, 16:47:35
Registered Member #13191
Joined: Mon May 05 2008, 17:51:11
Posts: 37
Братле това е голям шит
Цакна ми 1-на карта ...
Щеше и 2-ра, но добре, че давам
сейв ас .. на всяко нещо което го
направя..
нвм ..
Виж проблема:
Слагам перфаба и нали си го намисам както
на мен ми е кеф
намистам перфаба и за финал
той е малко нескопосан .. ама нвм
понеже
авп-то отива в земята на половина
както и да е
неми е проблем да го извадя де ...
Обаче простотията идва като почна
да компилирам картата
дава грешка (добавил съм .уад-а към
перфабовете)
Простотията продължава и след като
ги махна, смисъл махам
старта и финала
и грешката не се маха

Пък предо това грешка при
компилация неми е давало
Много странна работа ?!?

Добре, че съхраних всичко иначе пак
щеше да отиде в казаня







[ Edited Tue Sep 09 2008, 16:55:59 ]
Back to top
AverageFreak
Tue Sep 09 2008, 20:59:28
дани илабака е най лудия
Registered Member #17
Joined: Mon Jul 10 2006, 14:29:43
Posts: 117
А грешката ква е? ;д
Back to top
petrov_belota
Wed Sep 10 2008, 07:48:06
Registered Member #13191
Joined: Mon May 05 2008, 17:51:11
Posts: 37
Ето снимка, за да видите точно за какво говоря:



Там където горната част на прозорчето закрива един текст
той е:


----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\hlrad.exe "c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport.log for the cause.

----- END hlrad -----



След като отида във файла finish_teleport.log
ми изкарва всичко това:



hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.6 (May 19 2002)
Zoner's Half-Life Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\hlcsg.exe "c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport"
Entering c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Warning: could not find wad configurations file
Make sure that wad.cfg is in the Half-Life directory or the current working directory
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(1.42 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.39 seconds)

Using Wadfile: \games\asd\dsa\cstrike\cstrike.wad
- Contains 1 used texture, 11.11 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \games\asd\dsa\valve\halflife.wad
- Contains 6 used textures, 66.67 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \games\asd\dsa\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 1 used texture, 11.11 percent of map (99 textures in wad)
Using Wadfile: \games\asd\dsa\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 1 used texture, 11.11 percent of map (24 textures in wad)
Error: Could not open wad file \documents and settings\semprone\desktop\text\timecounter.wad
Error: Could not find WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist



----- END hlcsg -----



hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.6 (Jun 3 2002)
Zoner's Half-Life Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\hlbsp.exe "c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport.log for the cause.

----- END hlbsp -----



hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.6 (Jun 3 2002)
Zoner's Half-Life Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\hlvis.exe "c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport.log for the cause.

----- END hlvis -----



hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.6 (Jun 3 2002)
Zoner's Half-Life Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\hlrad.exe "c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\semprone\desktop\finish_teleport.log for the cause.

----- END hlrad -----


Немога да разбера от къде идва ...
дори и след като махна
тези истории
грешката продължава
дори и на копие от картата на които
не съм го слагал а
преди това си се
компилираше перфектно
Гершка неми е давала от
както съм я почнал
Back to top
AverageFreak
Wed Sep 10 2008, 08:36:08
дани илабака е най лудия
Registered Member #17
Joined: Mon Jul 10 2006, 14:29:43
Posts: 117
Error: Could not open wad file \documents and settings\semprone\desktop\text\timecounter.wad
Error: Could not find WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist

Ми, пробва ли да си сложиш всички вад-ове в една директория? Разкарай тоя вад от хамъра, после премести същия вад при другите в ЦС-а, зареди вада пак, и трябва да върви

[ Edited Wed Sep 10 2008, 08:37:43 ]
Back to top
Lordini
Sat Sep 13 2008, 03:02:17
Registered Member #87
Joined: Wed Aug 02 2006, 12:51:27
Posts: 40
Значи готови неща перфектни няма да намериш (освен модели евентуално ...) . За да си наместиш квото и да било първо го селектваш после десен клик и му цъкваш UNGROUP. После мноооогО внимателно селектваш нещата който ще "наместваш" отделяш ги и после пак си цъкаш GROUP на тези които не ти трябват. А точно този брояч съм го ползвал в моята за сега една единствена завършена kz карта и ти гарантирам че работи .
Back to top
petrov_belota
Sat Sep 13 2008, 17:03:02
Registered Member #13191
Joined: Mon May 05 2008, 17:51:11
Posts: 37
Да де аз се сетих, че е гропирано
Ънгроупнъх си го още преди дни
Оправих се благодаря ви
Back to top
mSx*
Tue Dec 16 2008, 18:27:50
Registered Member #13922
Joined: Sun Dec 14 2008, 17:38:15
Posts: 2
Браво
Back to top
 

Jump:     Back to top

Powered by e107 Forum System
 

Render time: 0.1099 sec, 0.0809 of that for queries. DB queries: 97. Memory Usage: 1,128kB