Latest bkZ Info
 
Forums
Bulgarian-Kreedz.net :: Forums :: Kreedz Section :: Mapping
 
<< Previous thread | Next thread >>
Прозрачност на стъкло без неговото трошене :)
Moderators: hrischo, Erik, psh, invertioN, DiDoG, DeeDFTW, 2Dex, Fiveshot
Author Post
petrov_belota
Tue Sep 09 2008, 14:14:29
Registered Member #13191
Joined: Mon May 05 2008, 17:51:11
Posts: 37
Здравейте отново
Имам едно въпросче.
Как мога да направя ПРОЗРАЧНО стъкло, което
да НЕ СЕ чупи
Идеята е да се вижда през стъклото по един
г/д добър начин
Пробвах с фънк-брейкабъл, за
удари написах 0
понеже си мислех, че ще бъде
перманентно с 0, но се оказа
погрешна мисъл ...
Моля някой да ми помогне
Back to top
DestroyerLife
Tue Sep 16 2008, 20:32:27
Registered Member #13273
Joined: Fri May 30 2008, 21:26:05
Posts: 35
не съм много опитен ама пробвай да го сложиш ма funk_wall Render mode го сложи на Texture и FX Amount нa 150
Back to top
petrov_belota
Wed Sep 17 2008, 12:16:28
Registered Member #13191
Joined: Mon May 05 2008, 17:51:11
Posts: 37
DestroyerLife wrote ...

не съм много опитен ама пробвай да го сложиш ма funk_wall Render mode го сложи на Texture и FX Amount нa 150

Отдавна се оправих
Набухах фънк-брейкабъл ..
със индекс 999999999999999999999999999999999999999988888888888888888888889999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
Back to top
DestroyerLife
Wed Sep 17 2008, 15:40:59
Registered Member #13273
Joined: Fri May 30 2008, 21:26:05
Posts: 35
хвърли граната в стаклото и ще се счупи ако е на funk_breakable без значение на колко
Back to top
Lordini
Wed Sep 17 2008, 23:12:24
Registered Member #87
Joined: Wed Aug 02 2006, 12:51:27
Posts: 40
На map без(недостъпен) buy zone трудно ще хвърлиш граната ...
Back to top
 

Jump:     Back to top

Powered by e107 Forum System
 

Render time: 0.1789 sec, 0.1578 of that for queries. DB queries: 90. Memory Usage: 1,001,376B