Имате ли идея как мога да си направя водопад ? Който да изглежда максимално реалистичен :Р Ако може водата да се движи на доло и където се слива водопада с другата вода да има някакви светлинки които да мигат се едно, че от силата на водата впръсква Благодаря ви предварително
func_conveyor (solid entity) speed: x (аз май ползвах 300, не си спомням, експериментирай) цъкваш на флагс, tick not solid, no push (или нещо такова) fx amount: x (70 до 120 best) render mode: texture (май така беше)
Търсих къде ли не ... и без да исках се натъкнах на форум за маппинг Намерих това уроче за правене на водопад: Link Доста добре е обяснено, но има един проблем
Просто явно са пропуснали как да оправим ъгала на падане 0.0 И водата се върти на страни 0.0 Можете ли да ми кажете как да си го оправя 0.0