За тревата: намираш си текстура на трева,правиш блок 1 юнит дебел и колкото ти трябва широк,натискаш ctrl+t и правиш тревата func_illusionary и даваш render mode на Solid.
Ако искаш тревата да е модел, правиш entity cycler_sprite,после пишеш пътя до модела в Sprite/model path,примерно models/grass.mdl и си готов.
Bhop blocks се правят така: правиш кубче което ще е блока,натискаш ctrl+t и го правиш func_door. там дето има Angle (горе вдясно) го слагаш да е Down и правиш Speed na 200(примерно,зависи колко бързо искаш да пада)
ок, а защо като направя нещо и на прозореца camera дето го гледаш като 3d няма текстура и е прозрачно и като дам на Vertex tool немога да го правя на някаква фигура, започвам да дърпам от някаде и то се едно правя нов блок, а не се променя фигурата?
За да ти се вижда текстурирано цъкни на надписа Camera и избери 3D textured
а за тва с вертекса не знам друга причина освен че не си уцелил ъгъла който искаш да местиш... тогава се получава едно се едно правиш нова фигура и не можеш да вертексваш ако го направиш тоя гаф. Поне аз не знам как да го оправя,освен да сейвна ,да изляза от хамара и да вляза пак.