Latest bkZ Info
 
Forums
Bulgarian-Kreedz.net :: Forums :: Kreedz Section :: Mapping
 
<< Previous thread | Next thread >>
Teleport
Moderators: hrischo, Erik, psh, invertioN, DiDoG, DeeDFTW, 2Dex, Fiveshot
Author Post
tech
Tue Nov 14 2006, 23:02:19
Registered Member #422
Joined: Sun Nov 05 2006, 19:11:02
Posts: 22
Как се правят теэи прозрачните телепорти примерно червен и е прозрачен и можеш да минаваш през него?
Back to top
AverageFreak
Wed Nov 15 2006, 09:01:16
дани илабака е най лудия
Registered Member #17
Joined: Mon Jul 10 2006, 14:29:43
Posts: 117
Телепорт се прави така:правиш едно блокче,натискаш ctrl+t,правиш го на trigger_teleport,задаваш Target t1(примерно)

После на мястото,където искаш да излезеш от телепорта,правиш entity info_teleport_destination и задаваш Name: t1(или каквото си задал в target на trigger_teleport-a)

Така вече си имаш телепорт. За да го оцветиш,около него правиш блокче ,натискаш ctrl+t и избираш func_illusionary.Нагласяш Render FX на примерно 200,зависи колко прозрачен искаш да е цвета около телепорта, и избираш Render Mode да е Texture.

Айде кеф
Back to top
ScooteR
Wed Nov 15 2006, 12:36:46
Registered Member #11
Joined: Sat Jul 08 2006, 13:36:56
Posts: 43
Gj blood
Back to top
tech
Wed Nov 15 2006, 14:24:04
Registered Member #422
Joined: Sun Nov 05 2006, 19:11:02
Posts: 22
неразбрах само цвета как се прави примерно да е червен
Back to top
AverageFreak
Wed Nov 15 2006, 14:54:31
дани илабака е най лудия
Registered Member #17
Joined: Mon Jul 10 2006, 14:29:43
Posts: 117
Ми правиш блокчето,което е func_illusionary да е червено (trigger_teleport с каквато и текстура да е никога не се вижда) избираш червена текстура

[ Edited Wed Nov 15 2006, 14:56:16 ]
Back to top
tech
Wed Nov 15 2006, 19:33:22
Registered Member #422
Joined: Sun Nov 05 2006, 19:11:02
Posts: 22
ок, а да непускам нова тема ще ми кажеш ли как се прави крушка да свети примерно синио или какъвто и да било цвят, на крушката да издава светлина?
Back to top
h1m1  
Wed Nov 15 2006, 20:25:17
шизофреник
Registered Member #6
Joined: Fri Jul 07 2006, 10:03:13
Posts: 102
shift + e (entity tools) правиш го да е light и от Brightness > Pick color избираш звят
Back to top
tech
Wed Nov 15 2006, 20:51:33
Registered Member #422
Joined: Sun Nov 05 2006, 19:11:02
Posts: 22
мерси, а огън да гори как се прави, че забравих да питам
Back to top
AverageFreak
Wed Nov 15 2006, 21:38:58
дани илабака е най лудия
Registered Member #17
Joined: Mon Jul 10 2006, 14:29:43
Posts: 117
Мисля.че тук мога да ти помогна само донякъде.
Правиш entity cycler_sprite,и избираш sprite файл,примерно fire.spr .
Избираш Render Mode-Additive и май това беше,дано не греша
Back to top
 

Jump:     Back to top

Powered by e107 Forum System
 

Render time: 0.1107 sec, 0.0849 of that for queries. DB queries: 97. Memory Usage: 1,081kB